STF طیف گسترده ای از فیلترهای شنی را برای کاربردهای شهری و صنعتی ارائه می دهد. محصولات ما از دستگاههای عمودی به قطر 500 میلی متر تا فیلترهای افقی بزرگ تا قطر 4 متر متغیر است.

سیستم فیلتراسیون بستر فیلتر هنگامی اعمال می شود که مقدار ماده ای که باید حفظ شود زیاد باشد و ذرات معلق موجود در آن نسبتاً اندک باشد.

 

برای اینکه فیلتر شنی از این نوع مؤثر باشد ، لازم است که مواد بتوانند بدون مسدود کردن سطح آن ، به عمق داخل بستر نفوذ کنند. از طرف دیگر ، لازم است عناصر تشکیل دهنده بستر را با دقت انتخاب کنید ، هم از نظر اندازه ذرات و هم از نظر ارتفاع لایه.

اندازه اجزای فیلتر شنی ، عمق بستر به همراه میزان فیلتر شنی ، کیفیت آب تصفیه شده را تعیین می کند. نرخ سرعت بسته به کاربرد 5 تا 50 متر در ساعت متغیر است ، در حالی که با توجه به تعریف تخت فیلتر ، انتخاب مواد و همچنین ارتفاع و اندازه ذرات آنها به هر دو ویژگی آب ورودی بستگی دارد. و همچنین در کیفیت مطلوب در خروجی سیستم تصفیه.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

هرچه سرعت فیلتراسیون کمتر باشد ، کیفیت نهایی آب نیز بهتر خواهد بود (اگرچه همیشه در یک محدوده معین) و هرچه اندازه بستر فیلتر شنی کوچکتر باشد ، اندازه ذرات حفظ شده نیز کوچکتر است و بنابراین غلظت مواد جامد معلق در فیلتر خروجی

این تجهیزات برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، هم از نظر ابعاد (ارتفاعات فرولی ، سوراخ دسترسی و نگهداری ، شیلنگهای ورودی و خروجی و غیره) و هم اتمام طراحی شده است. (لطفا مشخصات فنی تخت های فیلتر را ببینید). سیستم های داخلی چیدمان ، هر دو سیستم تهویه مطبوع و لبه های نادرست و همچنین آنهایی که با جمع آوری بازوها تشکیل شده اند ، برای عملکرد بهینه تجهیزات هم در مرحله فیلتراسیون و هم در مرحله شستشو طراحی شده اند.

بخش فنی ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای طراحی مکانیکی و کار با اکثر کدها برای طراحی دستگاههای فشار ، تخت فیلتر شنی را محاسبه و طراحی می کند.

لطفا در مورد امکان دستیابی به سیستم های تصفیه کامل که شامل اتوماسیون تجهیزات سفارشی علاوه بر منیفولد ها و دریچه ها برای عملکرد سیستم تصفیه نیز هست ، م کنید.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 


فیلتر شنی فیلتر ,سیستم ,بستر ,طراحی ,اندازه ,تصفیه ,اندازه ذرات ,روبرو کلیک ,لینک روبرو ,کلیک نمایید ,برای عملکرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست مجله اینترنتی کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک دکتر سیکپ دانلود پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان solosmarket Perspective